rafalhicz napisał(a):na vagu wystepuje błąd 17965.
Co prawda nie podałeś całego zapisu błędu, ale z logów można wywnioskować że dotyczy przeładowania Turbosprężarki (tzw. notlauf)
Prawdopodobne /możliwe że jest to związane z przycierającą się/ zapieczoną lub "wyrobioną" zmienną geometrią (VNT) turbiny..
Często bywa tak że w logu 011 BS jest to niewidoczne a w logu dynamicznym 011 jest widoczne przeładowanie.. Oczywiście "wyrywanie" turbiny jest ostatecznością i dobrym rozwiązaniem jest aby konieczność tej czynności była poparta diagnozą przeprowadzoną w realu..
Jeżeli czujesz się na siłach / masz możliwość możesz sprawdzić:
1. Pracę sztangi turbo przez:
- jej obserwację podczas załączonego logu 011 BS (czy płynnie pracuje w pełnym zakresie, czy się nie przycina => chociaż zakładam że będzie ok.)
-
manualne sprawdzenie jak pracuje zmienna geometria ( np. przez wypięcie sztangi turbo ). Powinna pracować luźno/ bez oporów/ przycięć..
2. Zawór N75 np. przez podmianę z N18 (od EGR-a). Oczywiście pod warunkiem że EGR jest sprawny/działa prawidłowo.
"Przed" możesz profilaktycznie sprawdzić czy jest 100%-owa drożność w połączeniach/wężyku biegnącymi od N75 do obudowy filtra powietrza.
3. "Gruszkę" turbo (Akutator) => Jeżeli Ci się uda wypiąć /zdjąć "zawleczkę" łączącą mechanizm zmiennej geometrii i sztangę (jest połączona z "gruszką").
Pamiętaj aby w żadnym wypadku nie "ruszać"/ zmieniać ustawień sztangi turbo..