Witam wszystkich Forumowiczów. Prosze o ocenę tego co pokazał vcds. Czy z tego wynika, ze czeka mnie regeneracja pompy i wymiana wtrysku sterującego?
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
kowal51 napisał(a):niepamietam 82, a jak wyglądają odczyty z logów 004 (Bs, statyczny) ?
Czy po wykasowaniu błędy wracają ? Silnik normalnie odpala ?
Na tą chwilę nie wiem jak z logami 004.
niepamietam 82 napisał(a):Silnik odpala, pracuje i przyspiesza jak złoto
kowal51 napisał(a):Na podstawie takich informacji
Wiesz może na innym forum wywróżą proponując różne cuda na kiju ale na tym Forum A6 jest stanowczo bardziej profesjonalnie więc wybacz ale chyba nie to miejsce..
niepamietam 82 napisał(a):Czy to, ze teraz nie mogę podac wszystkich potrzebnych Ci inforamcji wyklucza mnie z tego forum Spytałes jak silnik odpala więc napisałem.
kowal51 napisał(a):niepamietam 82, a jak wyglądają odczyty z logów 004 (Bs, statyczny) ?
Piotruś napisał(a):nie wiadomo czy wobec braku komunikacji ze sterownikiem pompy wykonanie takich logów będzie możliwe.
Byłoby fantastycznie gdyby Kolega niepamietam 82 podjął próbę
niepamietam 82 napisał(a):Czy to, ze teraz nie mogę podac wszystkich potrzebnych Ci inforamcji wyklucza mnie z tego forum
Piotruś napisał(a):Tak samo nie wierzę, że Kolega kowal51 miał cokolwiek niestosownego na myśli.
Piotruś napisał(a):Sam jestem tego bardzo ciekawy ale nie wiadomo czy wobec braku komunikacji ze sterownikiem pompy wykonanie takich logów będzie możliwe.
Byłoby fantastycznie gdyby Kolega niepamietam 82 podjął próbę
niepamietam 82 napisał(a):Rozumiem, ze gorzej bedzie jezeli nic z logami nie wyjdzie lub po ich odczycie w dalszym ciągu nie bedzie mozna zdiagnozowac usterki
Piotruś napisał(a):Myślę, że dobry elektromechanik samochodowy z łatwością i w kilka chwil wystawiłby Ci szybką diagnozę precyzującą lokalizację uszkodzenia (sterownik czy tylko problem z połączeniami elektrycznymi poczynając od wtyczki na pompie, a na wtyczce ECU kończąc).
niepamietam 82 napisał(a):Czy według Was jazda z takimi błedami to duże ryzyko
niepamietam 82 napisał(a):Czy logi będą moją wyrocznią
Piotruś napisał(a):Witaj Adrian,
Piotruś napisał(a):W mojej skromnej opinii przedstawione przez Ciebie logi rokują bardzo dobrze na przyszłość
Piotruś napisał(a): pomimo zauważalnie niestabilnych korekcji szczególnie lewej strony silnika (log 014, cylindry 4,5 i 6), które z dużym prawdopodobieństwem wynikają z innej niesprawności - czyli całkowitego braku odczytów kąta wtrysku (log 004).
Piotruś napisał(a):Troszkę szkoda, że nie napisałeś jakie błędy obecnie zapisuje sterownik silnika (ECU), ponieważ problemy z brakiem odczytów 004 mogą wynikać przede wszystkim z omawianego wcześniej błędu 00542, jak tez z powodu innych problemów sterownika pompy wtryskowej - związanych / wynikających z błędu 01318. Osobiście jestem przekonany, że co najmniej jeden z tych błędów (00542 lub 01318) ustawicznie wraca natychmiast po wykasowaniu pamięci ECU.
Piotruś napisał(a):Reasumując - fajnie, że zacząłeś diagnozować furę ale skoro powiedziało się "A" - trzeba pójść za ciosem
Piotruś napisał(a):Miejmy nadzieję, że odczyty dynamiczne są równie dobre (oczywiście pomijając problem z wyznaczeniem kąta wtrysku).
nie pamietam 82 napisał(a):Zrobiłem/przedłużyłem log 011 w BS. Oto on:
Log (0 - 011)
nie pamietam 82 napisał(a):Sprawdziłem też "wartość biegu jałowego":
nie pamietam 82 napisał(a):Wtrysk sterujący to ten jedyny z przewodem?
nie pamietam 82 napisał(a):Ewantualnie jak sprawdzić napięcie na/w kostce? Mam miernik ale... co dalej?
nie pamietam 82 napisał(a):Słyszałem juz opinie o uzdrawiających pompę dodatkach do ON typu STP itd - nigdy w to nie wierzyłem ale... dla zasady i świętego spokoju serca i ducha używam tego specyfiku a ON Vervę leje tylko na Orlenie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość