gruberek11, Witamy w skromnych progach
Prośba. Prosimy zapoznaj się z tematem dotyczącym wykonania logów (w Twoim przypadku statyczne i nastawach podstawowych tzw BS)
klik=> jak-vagowac-swoje-auto-t30.html Po to ,aby jakiś "mądry" nie napisał/podpowiedział że masz wymienić jeden wtryskiwacz i będzie ok.
Podpowiadając:
• Silniki V6 2,5 TDI na pompach wtryskowych (Np. AKE)- w Blokach pomiarowych (statyczne):000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):003 , 004 , 011
Silnik rozgrzany do temperatury roboczej (ale to widać że wiesz), wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu.
Logi najlepiej jest wykonać pojedynczo, nie w blokach (sugestia) tak jak przedstawiłeś.
Z dużą dozą prawdopodobieństwa na podstawie przedstawionych logów otrzymasz
wstępną analizę (logi to tylko logi).
gruberek11 napisał(a):Może ktoś zna dobry warsztat w okolicach Gdyni do weryfikacji?
Z dużym sentymentem do tego miasta ale nie potrafię doradzić (wziąć odpowiedzialności ) tym bardziej że to silnik o oznaczeniu BDG.
Więcej informacji dotyczących silnika BDG i
ewentualnych problemów z nim związanych znajdziesz w kompendium wiedzy dotyczącym silników 2,5 TDI (grupy VAG)
klik=> silniki-2-5-tdi-v6-przeglad-wszystkich-odmian-i-typow-t43.html Po prostu pozwól sobie pomóc spełniając prośbę dotycząca prawidłowego wykonania logów ( wykorzystując interfejs diagnostyczny VAG).