Panowie,bieda
Auto ładnie przełożyłem na manual,urzędy polskie zwiedziłem,wszystko zarejestrowałem i jeżdżę.... tylko nie tak jak powinno
Objawy,są takie auto do 2000obr. nie ma kompletnie mocy jakbym ursusem jechał,tylko wskazówka przekroczy 2tyś kop niemiłosierny i ciągnie jak głupi!
Jakby coś się wtedy przestawiało,słychać nawet po pracy silnika z twardej na miękką i but.
Przeczytałem wszystko i wszędzie co do możliwej przyczyny w każdej wersji 2,5tdi i zgłupiałem,bo przyczyn może być milion....
Wiem,wiem bez logów wróżenie z fusów...
Co zrobiłem/ustaliłem do tej pory:
-przeczyściłem turbo na błysk,sztanga reaguje na delikatne podciśnienie,brak jakichkolwiek luzów wzdłużnych i poprzecznych wirnik kręci bardzo leciutko
-węże turbo/inter przeczyszczone szczelne, bez uszkodzeń
-EGR prawdopodobnie uszkodzony nie reaguje na podciśnienie,po zaciągnięciu ucieka powietrze - zamówiony nowy.
-Zaworki N18,N75 rozebrane ładnie przeczyszczone i złożone chodzą leciutko jak podmucham -nie wiem jak w vagu czy fizycznie sprawdzić ich działanie
-wężyki podciśnienia sprawdzone każdy trójnik złącze itp poucinane po 1cm i wciśnięte na nowo,wszystko szczelne
-kąt wtrysku ustawiałem na zimno,po rozgrzaniu wynosi 1.0 atdc
-pompa wtryskowa była regenerowana,widać na niej markero-plomby i termokurczki na kablach po lutowaniu.
Obawiam się najgorszego
Zaczynając z grubej rury czy uszkodzony sterownik pompy może tak reagować? w ogóle jak tą pompę sprawdzić? czy na wejściu i wyjściu są jakieś czujniki ciśnienia paliwa?
Dzisiaj zrobię Logi tylko nie wiem jakich grup statyczne i dynamiczne?? i gdzie w nich szukać przyczyny??
Do tej pory posiadałem 1.9tdi 5sztuk wiedziałem z pamięci co gdzie piszczy ,tutaj niestety jestem zielony