2.7T AJK (mało mocy, dużo momentu) - HAMOWNIA

2.7T AJK (mało mocy, dużo momentu) - HAMOWNIA

Postprzez Michael1108 » 2019-01-13, 20:33

Witam wszystkich serdecznie.
Byłem ostatnio na Hamowni z moją A6 2.7 BiTurbo. (Silnik AJK, 2000 rok, Automat, Quattro)

-Audi jest z Niemiec i ktoś tam wgrał chip,
-założyłem w pełni aluminiowe Intercoolery od SIDMotorsport, + silikonowe rury + silikonowy trójnik przepustnicy
-filtr powietrza gąbkowy RAMAIR (sprowadzałem z Anglii) + nowy przepływomierz Bosch z ASO Audi
-wydech jest cały przelotowy ale jeszcze oryginalna średnica
-nowe platynowe świece NGK PFR7Q, do tego nowe "czujniki temperatury spalin" od SIDMotorsport
-nowy CAŁY rozrząd, czyli także napinacze łańcuszków, łańcuszki, uszczelki
-skrzynia automat po "renowacji"

i teraz inna kwestia
-założone są zaworki hybrydowe FORGE SPLITTER, a także zaworek MBC (manual boost controler), oryginalny, nowy N75 jest podłączony na wtyczce.

Bez MBC osiągał doładowanie około (1,1 Bar) i nie wiem ile miał mocy. Z podłączonym MBC osiąga (1,45 Bar) >>>>> i tak pojechał na hamownie

Proszę o interpretacje wykresu z hamowni: Co może być przyczyną tak małej mocy, a tak dużego momentu obrotowego?

Intuicja podpowiada mi pozbycie się MBC.
Czy mogły by być jakieś problemy z podawaniem paliwa ? (pompa paliwa, wtryski, regulator ciśnienia paliwa) ??

Co jeszcze zrobić w tej sprawie???

Proszę o WASZE przemyślenia.

Pozdrawiam wszystkich :-)
Załączniki
hamownia AJK — MINI.jpg
Michael1108
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2017-12-05, 17:52
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Michał

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości