Witam wszystkich serdecznie.
Byłem ostatnio na Hamowni z moją A6 2.7 BiTurbo. (Silnik AJK, 2000 rok, Automat, Quattro)
-Audi jest z Niemiec i ktoś tam wgrał chip,
-założyłem w pełni aluminiowe Intercoolery od SIDMotorsport, + silikonowe rury + silikonowy trójnik przepustnicy
-filtr powietrza gąbkowy RAMAIR (sprowadzałem z Anglii) + nowy przepływomierz Bosch z ASO Audi
-wydech jest cały przelotowy ale jeszcze oryginalna średnica
-nowe platynowe świece NGK PFR7Q, do tego nowe "czujniki temperatury spalin" od SIDMotorsport
-nowy CAŁY rozrząd, czyli także napinacze łańcuszków, łańcuszki, uszczelki
-skrzynia automat po "renowacji"
i teraz inna kwestia
-założone są zaworki hybrydowe FORGE SPLITTER, a także zaworek MBC (manual boost controler), oryginalny, nowy N75 jest podłączony na wtyczce.
Bez MBC osiągał doładowanie około (1,1 Bar) i nie wiem ile miał mocy. Z podłączonym MBC osiąga (1,45 Bar) >>>>> i tak pojechał na hamownie
Proszę o interpretacje wykresu z hamowni: Co może być przyczyną tak małej mocy, a tak dużego momentu obrotowego?
Intuicja podpowiada mi pozbycie się MBC.
Czy mogły by być jakieś problemy z podawaniem paliwa ? (pompa paliwa, wtryski, regulator ciśnienia paliwa)
Co jeszcze zrobić w tej sprawie???
Proszę o WASZE przemyślenia.
Pozdrawiam wszystkich