A6 2.5tdi akn 180ps tip. prośba o analize logów -utrata mocy

A6 2.5tdi akn 180ps tip. prośba o analize logów -utrata mocy

Postprzez kris522 » 2014-06-21, 23:52

Witam forumowiczów mam problem z a6 2.5 tiptronic kupiłem ją z usterką - od początku ma objawy: na zimnym silniku do 2 tys nie da się jechać obrotomierz ledwo się podnosi, jak już się ruszy to jakoś się auto wlecze, gdy silnik jest rozgrzany do 90st jest lepiej ale ciągle nie ma odpowiedniej mocy i często bywa przy prędkości miedzy 70 a 100 km/h traci moc do tego stopnia ze auto potrafi zwolnic o ok. 30km/h bez względu na naciśniecie pedału gazu czy obciążenie, dodam także ze nie zapala tak jak powinno nie zależnie od temp silnika - zawsze trzeba dłużej przekręcić. Nie zaobserwowałem dymienia podczas jazdy na żaden kolor jedynie przy zimnym starcie potrafi puścić niebieską chmurkę.

Co zrobione to jedynie wyczyszczona przepływka.

Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00018059130106E
Additional Info: 00018059130106E

Odczyt błędów przed logowaniem:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 -Open or Short to Ground - Intermittent

01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-00 - -


Po usunięciu błędów i logowaniu wrócił błąd :
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent


Oto logi:
Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176737.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176735.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176738.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176734.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176736.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176739.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176740.html



Statyczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176757.html
Grupy: 001- http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176758.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176750.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176754.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176756.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176752.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176753.html


Statyczne ( Basic Settings) :
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176759.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176760.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176761.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_176762.html
kris522
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-06-21, 22:16
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Krzysiek

Re: A6 2.5tdi akn 180ps tip. prośba o analize logów -utrata

Postprzez zibi06 » 2014-06-23, 16:30

kris522,
Brak zapisu logów statycznych 000 i 001 (przynajmniej nie widzę)
Nie działa EGR => zaślepiony ?
Nie działa zmienna geometria turbo (możliwe że jest zablokowana). W 011 dynamicznym masz "ciągłe"/ znaczne przeładowanie..
Może na początek sprawdź :
- pracę sztangi turbo (musisz zalogować BS 011)
Działanie


- wężyki podciśnieniowe i ich połączenia (jeżeli nie były sprawdzane)

- uruchom BS 003, zdejmij wężyk podciśnieniowy z EGR-a (jeżeli jest założony), przyłóż palec i sprawdź czy jest odczuwalne cykliczne zasysanie..
Chodzi o sprawdzenie czy działa N18 => Jeżeli tak, można go podmienić/zamienić z N75 od turbo (przekładając wężyki i wtyczki)

kris522 napisał(a):traci moc do tego stopnia ze auto potrafi zwolnic o ok. 30km/h bez względu na naciśniecie pedału gazu czy obciążenie,

To tradycyjny "notlauf".. Błąd 00575..
kris522 napisał(a): dodam także ze nie zapala tak jak powinno nie zależnie od temp silnika - zawsze trzeba dłużej przekręcić.

Niestety nie musi to być powiązane z powyższym..
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 2004
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Skoda Superb
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9 TDI BPZ
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron