A6 C5 2.5 tdi BAU quattro tip

A6 C5 2.5 tdi BAU quattro tip

Postprzez lukaskuki86 » 2014-01-13, 18:21

Witam,

kolejna z mojej strony prośba o ocenę logów, samochód jest mojego ojca, w naszej rodzinie jeździ już ładnych parę lat (ma 360 000 km z czego 230 000 zrobione przez nas), jak do tej pory sprawuje się bez zarzutu, ale nie przechodził jeszcze logowania;) i ostatnio pojawił się bład 00542 - needle lift sensor (g80), pomimo, że różnicy w pracy silnika nie odczuwa się żadnej.

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156150.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156151.html
Grupy: 014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156152.html
Grupy: 001,003,004,001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156153.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156154.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156155.html
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156156.html
Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaskuki86_156157.html

Proszę o ocenę fachowym okiem.

Pozdrawiam
KuKi.
lukaskuki86
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2013-12-13, 11:13
Lokalizacja: Tychy
Model: Allroad C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: £ukasz

Postprzez Piotruś » 2014-01-13, 20:32

lukaskuki86 napisał(a):Proszę o ocenę fachowym okiem.


Nie mam fachowego oka ale na mój prosty łeb:
- wtrysk sterujący (G80) trzeba wymienić, bezwarunkowo (oczywiście najpierw posprawdzaj kabelki ale to tylko formalność, G80 trzeba wymienić)
- o pływających trochę korekcjach i leniwym EGR pogadamy po wymianie G80 (jeśli nie okaże się coś "ciekawego" pod deklem prawej głowicy, zresztą przed robotą warto sprawdzić pod obydwoma)
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6540
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez lukaskuki86 » 2014-01-13, 20:43

Dziękuje Piotrku za szybką reakcje.
Teraz już wiemy, że samochód do roboty.
Informacje przekazuje dalej tacie, niech działa;)
lukaskuki86
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2013-12-13, 11:13
Lokalizacja: Tychy
Model: Allroad C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: £ukasz


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron