Piotruś napisał(a):Damiancki napisał(a):Czy jest taka sama jak w zwykłej A6?.
Jednak nie mam dobrych wiadomości. Sprawdzałem ETKĘ.
Elementy gumowo-metalowe owszem, są dostępne, ale do wahaczy prostych (zarówno od strony sanek jak i "uszy" do przykręcania amortyzatorów).
Niestety, wahacze prowadzące są dostępne tylko w całości ... . Sorry za zamieszanie.
No właśnie tak szukam i szukam i poza poliuretanowymi nic nie znalazłem.
Michal750 napisał(a):Wszystkie tuleje metalowo gumowe (silentbloki) dobierzemy POLIURETANOWE.
Polecam gorąco: http://www.strongflex.eu/pl/1122-a6-c5- ... ro-allroad
Ja do swojej Rolady kupiłem wszystko na tył, też nie było w ETCE
na przód również można dobrać pojedynczo lub w kompletach.
Nigdy takowych nie miałem w aucie ale to pewnie dobre rozwiązanie. Jednak wydaje mi się że wypadało by je wymieniać co najmniej parami L P.
Co ważniejsze, przy ruszaniu i skręcaniu mocno kołami słyszę czasem pojedyncze stuknięcie/przeskok i muszę sprawdzić czy czasem problemu nie ma na sworzniu, a w takim wypadku cały wahacz do wymiany.
Miech już pod ręką. Mam nadzieję że mieliście rację w tym że poza oringami jedyna przyczyna nieszczelności siedzi w miechu, i po wymianie, rano nie zobaczę auta przodem na glebie.