Witam, postaram się teraz opisać problem.
Na początek powiem, że auto ma zregenerowany wtrysk sterujący
(świeżo założony .... wcześniej był jeszcze błąd iglicy).
Auto dymi na biało (pieczący) , obroty max 2500 (tryb awaryjny), problem z odczytem grupy 004.3 (tzn. gdy jest zimny, lub chwile postoi , wtedy mam możliwość przez kilka sekund odczytać kąt , potem już przechodzi w tryb awaryjny i nie odczytuje tzn. są same zera,wygląda na to że jest przestawiona pompa wtryskowa) , zobaczcie na loga i poradźcie
Gdyby był przytarty nastawnik byłby wyświetlany kąt wtrysku(nie wieżę, że zatrzymuje się na 0, tym bardziej że przez chwile idzie odczyt i są wartości).
Dawka jest ok
Dzisiaj zabieram się za sprawdzenie rozrządu, ale chętnie wysłucham inne przypuszczenia co do diagnostyki
Zobaczcie na te logi i powiedzcie co jeszcze za to może odpowiadać ?
BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_216715.html
STATYCZNE:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_216714.html
Grupa 000
Sobota,09,Maj,2015,14:41:45:15524
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows
Wersja VCDS: AKP 14.10.0.0
Wersja danych: 20150217
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4B2 907 401 J)
14:41:12 Grupa 000
033 073 000 025 092 203 123 167 141 106