przez RomanS » 2013-09-16, 12:52
Pierwszy rzut oka to na dźwignie zmiany biegów- tylko dla starszych aut- otwór fasolkowaty na ręczną zmianę biegów przesuniety w kierunku tyłu auta poza normalne długie wycięcie- to na pewno multi. W nowszych autach ta uwaga nieaktualna, wycięcia są takie same dla obu skrzyń.
Drugi rzut oka: po odpaleniu i ruszeniu na samym dole Fisa będzie linijka z biegami. Jesli wyświetla się 6 biegów to multi a jak 5 to tip. To juz jest rozstrzygające.
Dodatkowo mozna zauważyć różnice w czasie jazdy, np. przy rozpędzaniu auta, ale po pierwsze to trzeba by spróbować jednego i drugiego typu skrzyni a po drugie to już dla mających kłopoty ze wzrokiem, czyli tych co nie sa w stanie dojrzeć Fisa
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
Pozdrawiam, Roman