sadek9512 napisał(a):chiałem sie dowiedzieć czy się opłaca brac z takim silnikiem
Czy się "opłaca" tego nie wiem. Dla samego silnika,
jeżeli jest prawdziwe 300 tyś to nie jest to nic strasznego. W kwestii samego "słupka" słabym punktem może być
1-9-tdi-pd-omowienie-typowych-usterek-glowicy-silnika-t51.html.
Jakoś tam kosztowna może być kwestia związana z:
- pompowtryskami ale VAG i ktoś kto potrafi przynajmniej wstępnie ocenić/zdiagnozować w realu
- kołem dwumasowym (też do jakiegoś zdiagnozowania)
- turbiną ( jw.)
To co powyższe, w wielu przypadkach uzależnione od "poprzednich" użytkowników/ właścicieli".
Najmłodsze C5 ma min 13 lat to raz, dwa pomimo ocynku ( i założeniem bezwypadkowości) kosztowne mogą okazać się naprawy związane z miejscami gdzie może występować "fabryczna" rdza.