Witajcie
Taka ciekawostka. Załączam silnik (mam menu anglojęzyczne) i co któryś raz pojawia się komunikat Coolant. Uruchamiam check i komp każe natychmiast sprawdzić poziom chłodziwa. Odkręcam korek, przy ciepłym silniku mam silne nadciśnienie i zawsze wycieka pewna ilość medium.
Prawdę mówiąc, otwarłem na zimnym silniku i wówczas wydawało mi się, że brakuje chłodziwa. Dolałem - wycisło kolejnym razem podczas odkręcenia korka.
Rozumię, ze G12 nie ma tendencji do wzrostu i kurczenia się
Popytałem trochę tu i tam. Czy mogą to być przedmuchy silnika, czyli do wymiany uszczelka pod głowicą czy spotkaliście się z inną przyczyną takiego dziwnego zachowania silnika z błędami zgłaszanymi przez komp ?
Będę bardzo wdzięczy za podzielenie się Waszym doświadczeniem. Mam tą perełkę dopiero pół roku i jeszcze się jej uczę