Logi 013 014 silnika bdh

Logi 013 014 silnika bdh

Postprzez drybol » 2015-05-14, 07:39

Proszę o analizę logów BDH

http://vaglog.pl/log_217093.html
drybol
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2015-05-14, 07:14
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2010
Imię: Jarek

Re: Logi 013 014 silnika bdh

Postprzez Piotruś » 2015-05-14, 09:16

O ja pierd..le :-o ... .

Opcję są (co najmniej) trzy :
- albo wtryskiwacze są już kompletnie zdechłe z zatartymi nawet obudowami (całkiem możliwe jak na ten model silnika)
- albo ktoś usiłował już te wtryskiwacze "naprawiać" nie wiedząc, że raz rozkręcony nadaje się do bezwzględnej WYMIANY I REGULACJI końcówek DSLA (o ile obudowy nie są zatarte)
- albo ktoś namieszał z wtryskiwaczami i założył nie z tego modelu (z inną nieprawidłową końcówką numeru katalogowego)

Moim zdanie przez internet niczego więcej powiedzieć się nie da. Trzeba demontować i sprawdzać w SPECJALISTYCZNYM Bosch'u.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6540
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Logi 013 014 silnika bdh

Postprzez drybol » 2015-05-14, 09:50

Wtryski nie były ruszane od nowości Ja mam to auto od 9 lat .Teraz ma przejechane 210 tys.Była robiona pompa wtryskowa (nowy sterownik i kalibracja w serwisie bosch śmietana w Kobiórze).Auto pali dobrze na zimnym silniku (gorzej jak jest ciepło) tylko telepie nim na wolnych obrotach.
drybol
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2015-05-14, 07:14
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2010
Imię: Jarek

Re: Logi 013 014 silnika bdh

Postprzez Piotruś » 2015-05-14, 12:45

Czyli generalnie masz mocno ułatwioną sprawę.

Pompa była u P.Śmietany z powodu pęknięcia membranki czy z innej przyczyny ?
Pytam w kontekście:
drybol napisał(a):Auto pali dobrze na zimnym silniku (gorzej jak jest ciepło) tylko telepie nim na wolnych obrotach.

ale tak czy siak jesteś w bardzo dobrych rękach.
Rwij do Pana Łukasza, bo i tak od wtryskiwaczy musisz zacząć (naprawdę nie ma z czym zwlekać żeby tłoki nie odpłynęły), a po ich wymianie jest szansa (i to duża), że telepanie motorem ulegnie znacznej redukcji albo całkiem zaniknie (zależnie od tego co było dotąd robione z VP44).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 6540
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Logi 013 014 silnika bdh

Postprzez drybol » 2015-05-14, 14:00

W pompie była wymieniana membrana i jest nowy sterownik
Dzięki Piotruś
drybol
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2015-05-14, 07:14
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2010
Imię: Jarek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron