Mirooo napisał(a):sprawdź czy ruszysz na 3 czy nie tak jak Ci pisałem, prymitywna metoda ale jak będzie szarpał to wiadomo że coś z nim , jak ruszysz płynnie bez szarpania to bym nie wyjmował skrzyni.
Sprawdzę to jutro rano z 3 biegu, ale jak ruszam z 1 biegu normalnie tylko lekko muskając pedał gazu to są lekkie szarpania, to samo tyczy się kiedy cofam autem na wstecznym.
slawinio82 napisał(a):czy przypadkiem nie jest tak że drgawki na biegu jałowym występują bo dawka paliwa spada poniżej 3.0 mg/
pytam z ciekawości bo także mam ten sam problem i w moim logu także ta dawka skacze 2.8 mg - 3.5 mg i drgawki także są.
dziwnym jest takze to ze u mnie nie sa one regularne. czasem chodzi ok, a czasem sobie drga.
Tak zgadza się dawka na rozgrzanym oscyluje w przedziale 2.8 - 3.2 i wydaje mi się, że trzeba ją zmienić stosując pewne kody 5-cyfrowe w adaptacjach silniku. Ale ja próbowałem różne kody do logowania: 12233, 26261, 26262, 26263 itd. (te najbardziej popularne) i niestety nie udało mi się zalogować, po prostu trzeba znać, albo próbować inne kody by móc się zalogować, ja po kilkunastu nieudanych próbach zrezygnowałem, bo po nie udanej próbie program się blokuje i trzeba za każdym razem wyłączać i uruchamiać znowu silnik (szkoda mi było rozrusznika).
Mechanik, który będzie mi w czwartek wyjmował skrzynię (500 pln) w celu obejrzenia dwumasy powiedział, że auto dostaje za mało powietrza. Ja wiem, że powietrze z turbiny jest o dobrych parametrach jedynie czego można się czepiać to za dużej dawki paliwa, bo zauważyłem, że auto zdecydowanie lepiej przyspiesza jak mam gaz wciśnięty jakieś do 60%, więc wniosek taki, że w takim położeniu pedału gazu proporcje paliwa w stosunku do powietrza są najlepsze i spala się cała dawka, a jak wcisnę gaz do podłogi to też normalnie przyspiesza ale nie ma tego uczucia wgniatania w fotel.