slawinio82 napisał(a):A powiedz mi czy z obecnym stanem można jeździć. Czy coś w logach jeszcze widać "złego"?
Nie odpowiem Ci na to pytanie.
Gdyby oprzeć się wyłącznie na tzw. logach, to raczej nie powinieneś dalej jeździć, bo silnik jest wręcz zalewany paliwem.
Ponieważ jednak wiemy, że niepokojący obraz logów może być "tylko" skutkiem czyjejś interwencji ale faktyczne dawkowanie jest w normie ... no to jeździć można.
Niby uspokajająco przedstawia się obraz korekcji ale tak naprawdę też nie wiemy, czy jest dobrze, bo ktoś przed Tobą mocno i fachowo się o to postarał, czy jednak na wszystkich cylindrach jest bardzo źle, a tylko różnice miedzy nimi nie są zbyt wielkie ...
.
Slawinio, opisując logi miałem nadzieję (bo dużo na to wskazuje), że silnik przynajmniej częściowo jest/był już uzdrowiony.
Po Twoich wyjaśnieniach wszystko stało się bardziej niedomówione i dwuznaczne ... .
Na pewno ktoś kombinował, raczej na pewno (99% pewności) obroty biegu jałowego nie są standardowe i raczej na pewno wtryskiwacze są wysoko sprawne, czyli wymienione lub regenerowane (gdyby nie były - raportowałbyś kopcenie, trudny rozruch, głośne rechotanie motoru i nierówne nabieranie mocy).
Ale to wciąż tylko domysły, a fakty to może nam pokazać ... ale odpowiednia maszyna w Bosch Serwis, a nie "jakieś tam" logi ... .
slawinio82 napisał(a):A może Ty z racji profesji masz dostęp do pompy i wtryskow z ake/bau i do kompa i mógłbyś załatwić cos sprawdzonego?
Nie nie. Nie handluję częściami.
slawinio82 napisał(a):Lepiej poszukać używki czy może po regeneracji (np pompa) czy może używany zestaw kupić?
Podstawa to żeby wszystko było Z JEDNEJ PARAFII (z jednego silnika i jednego auta) oraz LEGALNE.
Czy używka, czy tez używka do regeneracji, to już zależy od wiarygodności i rzetelnej informacji od sprzedającego.