Cholera
.
Dużo tych problemów
.
Po kolei:
- słabawy termostat (mały problem ale zimą będzie się przypominał)
- nieżywy (lub zaślepiony) EGR (moim zdaniem powinien być sprawny ale to też nie jest największy problem na obecną chwilę)
- irracjonalne zachowanie (odczyty) kąta wtrysku (raz działa, raz stoi jak zamurowany, nie potrafię tego zinterpretować na odległość ale zacząłbym od próbnej podmiany wtrysku sterującego w 3 cylindrze)
- wysoko stoi turbina (na biegu jałowym) ale może się to łączyć z nieżywym EGR, a w odczytach dynamicznych nie bardzo przeszkadza, więc na razie luzik w tej kwestii
- nieakceptowalna żadną miarą, kompletnie nie do przyjęcia jest korekcja 3-go cylindra (to ten z wtryskiem "sterującym" G80) i módl się żeby był to problem tego wtrysku a nie mechaniczne uszkodzenie hydrauliki zaworowej lub głowicy, zaworów, etc. ...
W KAZDYM RAZIE OD TEJ USTERKI MUSISZ ZACZĄĆ WSZELKIE DZIAANIA PRZY SILNIKU I ŻEBY BYŁO JASNE, DO CZASU JEJ USUNIĘCIA WE WŁASNYM INTERESIE POWINIENEŚ ZAPRZESTAĆ EKSPLOATACJINa miły początek dnia tyle Ci wystarczy
.