Mam multi od 5 lat i nie narzekam .
Zalety :
- płynne przyspieszanie - bez szarpnięć
- przy spokojnej jeździe dość oszczędny
- typ skrzyni , który raczej jest dedykowany dorosłym użytkownikom , którzy nie oczekują palenia gumy spod świateł i już się wyszumieli za kierownicą
Wady :
- w warunkach zimowych nie liczcie na szybki start po porannym odpaleniu - nie jestem znawcą technologii tej skrzyni , ale mam wrażenie , że posiada ona pewien "bezpiecznik startu" uniemożliwiający uszkodzenie zimnej skrzyni
- niestety mit o awaryjności nie wziął się znikąd , - multi należy do skrzyń awaryjnych , ale podobnie jak w jednostkach 2,5TDI - wszystko zależy od dbałości właściciela
W mojej skrzyni był przeprowadzony remont przy przebiegu 140 000 km w serwisie niemieckim ( robił go helmut jeszcze) - wgrano nowy soft i do tej pory m a mam 260 000 km nic się nie dzieje .
Przy 220 000 km wymieniłem olej .
Skrzynia godna polecenia , lecz tylko z pewnych rąk .