Przemcio napisał(a):pastaldo napisał(a):Mówicie o oszczędności tylko załóżmy kupujemy komplet letnich i komplet zimówek. Przy rozsądnej jeździe kazdy z nich wystarczy na 4-5 sezonów. W ciągu tych 5 lat jeżdząc cały rok na wielosezonówce zedrze się 2 komplety. Po pierwsze na zime ona jest za twarda a w lato szybko się będzie ścierać. Wiec oszczędność żadna.
Jedyne co przemawia do mnie to fakt że można nie mieć gdzie trzymać tego i wymieniać 2 razy do roku.
powiedz to użytkownikom co mają Q i robią jakies 40tyś km rocznie
lato możesz użyć na drugi sezon ale z zimówki wiele nie bedzie tzn dla bezpieczenstwa powinno być min 4mm
5 sezonów pffffiii
u mnie lato jeszcze ani razu druiego sezonu nie widziało
To zapytam, jak Ty jeździsz? Cały czas 200km/h i pisk gdzie się da?
Ja moja poprzednią A4 kupiłem nowe opony letnie i po 3 sezonach jest jeszcze na peno koło 5mm bieżnika, a że kupowałem świeżutkie wiec o zestarzenie się nie boję. robiłem około 20tys rocznie
Druga sprawa Q. Jak można mając Q zajechać opony za sezon? W ośce to jeszcze można piszczeć przy każdym starcie ale w Q?
Co do zimówki jesli jeździsz bokiem gdzie się da to fakt no ale ile można się wściekać?