jopstons napisał(a):Jakie powinny być obroty po rozgrzaniu
Jeżeli dobrze pamiętam to dla silnika BDH obroty na biegu jałowym powinny wynosić 742
jopstons napisał(a):i jakie wartości powinny być zapisane, 32768?
Tak, jest to wartość fabryczna którą możesz sprawdzić przy pomocy VAG-a.
Informacje związane z odczytem wartości fabrycznej która dotyczy obrotów silnika na biegu jałowym znajdziesz w tym temacie:
mocne-dymienie-przy-dodaniu-gazu-t646.html Jeżeli odczytana wartość będzie wynosiła
32768 a obroty silnika będą wynosiły np.
766 oznacza to że są prawidłowe.
jopstons napisał(a):Dawka paliwa jest chyba też za duża i oscyluje w granicach 2.8 -3.2
Sugerując się Twoimi informacjami dotyczącymi regeneracji wtryskiwaczy i pompy wtryskowej VP44 ( z założeniem że te czynności zostały wykonane w specjalistycznym serwisie posiadającym odpowiednie urządzenia diagnostyczne) można przypuszczać/stwierdzić że dawka paliwa (tak jak sugerujesz) jest zbyt duża, ale dla pewności :
I jeśli będę umiał to spróbuję zrobić logi.
Przy tak dużych czynnościach naprawczych dotyczących regeneracji wtryskiwaczy, pompy VP44 i wymianie rozrządu wykonanie logów jest wręcz zalecane.
Instrukcję jak i jakie powinieneś wykonać logi dla silnika 2,5 TDI zajdziesz w tym temacie
jak-vagowac-swoje-auto-t30.html Pamiętaj że logi statyczne, BS-y i dynamiczne wykonać pojedynczo a nie w blokach po np dwa/trzy naraz, Takie wykonanie logów może powodować zafałszowanie odczytów.
W Twoim przypadku na początek proponuję wykonanie logów statycznych i tzw. BS-ów (oczywiście jeżeli chcesz i czujesz się na siłach logi dynamiczne byłyby "miłym dodatkiem")
Pamiętaj aby przy wykonywaniu logów silnik był rozgrzany do temperatury roboczej > 85 *C i o wyłączeniu wszystkich odbiorników prądu.
Jeżeli będziesz chciał wykonane logi możesz wstawić do oceny/analizy tu na forum a6
club-u. Zapewne otrzymasz fachowe informacje i ewentualne wskazówki do podjęcia działań diagnostyczno- sprawdzających.
Mała sugestia - Po wykonaniu logów (i chęci wstawienia do oceny) proponuję założenie swojego oddzielnego tematu.
Pozdrawiam i życzę udanego VAG-owania.
Ps. Gdybyś miał jakieś zapytania, potrzebował pomocy ( z np. wstawieniem wykonanych logów) nie ma problemu, pytaj