RaDeK86 napisał(a):A ja mam pytanie co z tymi obrotami na biegu jałowym, jakie powinny być prawidłowe?
RomanS napisał(a):RaDeK86, 742 to standard. Możliwe, że ktoś zmienił na wyższe z jakiegoś powodu.
Piotruś napisał(a):RomanS napisał(a):pastaldo, patrząc w 004BS masz wartość 1,2-1,4 BTDC. Jeżeli to prawda, a nie tylko błąd zapisu to masz za wczesny kąt wtrysku.
004 statyczny a nawet dynamiczny i przede wszystkim statyczny 001 nie potwierdzają tej hipotezy.
Kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo.
jkil27 napisał(a):Piotruś napisał(a):RomanS napisał(a):pastaldo, patrząc w 004BS masz wartość 1,2-1,4 BTDC. Jeżeli to prawda, a nie tylko błąd zapisu to masz za wczesny kąt wtrysku.
004 statyczny a nawet dynamiczny i przede wszystkim statyczny 001 nie potwierdzają tej hipotezy.
Kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo.
Piotruś, w kwestii kąta wtrysku: 001 statyczny czy o 000 statyczny ?
wg danych ze strony: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html dla silnikow pieciocylindrowych powinno sie zawierac pomiedzy 760-800/830,RaDeK86 napisał(a):A ja mam pytanie co z tymi obrotami na biegu jałowym, jakie powinny być prawidłowe?
Andi napisał(a):wg danych ze strony: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html dla silnikow pieciocylindrowych powinno sie zawierac pomiedzy 760-800/830,RaDeK86 napisał(a):A ja mam pytanie co z tymi obrotami na biegu jałowym, jakie powinny być prawidłowe?
w zaleznosci od typu silnika i skrzyni biegow-- mala korekte obrotow biegu jalowego mozna zrobic poprzez vag w zakresie przeznaczonym dla danego typu silnika .
RaDeK86 napisał(a):Andi napisał(a):wg danych ze strony: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html dla silnikow pieciocylindrowych powinno sie zawierac pomiedzy 760-800/830,RaDeK86 napisał(a):A ja mam pytanie co z tymi obrotami na biegu jałowym, jakie powinny być prawidłowe?
w zaleznosci od typu silnika i skrzyni biegow-- mala korekte obrotow biegu jalowego mozna zrobic poprzez vag w zakresie przeznaczonym dla danego typu silnika .
Zawsze myślałem ze 2.5 V6 jest 6 cylindrowy , zresztą w tej tabeli nie ma nawet takich oznaczeń silnika jak AKN/AFB itp.
Jak już to raczej ta tabela będzie odpowiednia:
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html
jkil27 napisał(a):ale w jakim celu
RomanS napisał(a):RaDeK86, daj znać co z tego wyszło
RaDeK86 napisał(a):RomanS napisał(a):RaDeK86, daj znać co z tego wyszło
Dziwna sprawa, wczoraj zajrzałem do kanału 2 w silniku, a tam wartość 32768 i obr. 766
Czyli niby u mnie są wartości ori, a obroty 766, więc chyba tak musi być. Mam screena na laptopie w domu jak coś mogę zapodać
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości