Ale mówimy o aucie do codziennej jazdy czy na pokaz ?
Wysłane dzięki Tapatalk.
Pietrek55 napisał(a):jak ktoś celuje w styl wyścigowy
Pietrek55 napisał(a):Na co dzień jasne, tyle że airride wypadałoby dołożyć, akurat wszystkie 3 jeżdżą normalnie.
Poszerzanie błotników to już gruba sprawa, jak ktoś chce to raczej tylko dla wyglądu, bo szerokie koła wejdą do zwykłej budy.
Chyba, że ktoś chce duże koła, profil i prześwit, to zostaje allroad.
Co do sportu, to można. Raczej miałem na myśli stance.
W Polsce jak to w Polsce - koszty, ale za granicą (na audizine chociażby) biorą temat na poważnie.
Pietrek55 napisał(a):W połączeniu z dystansem faktycznie ciasno
Rozwiązania widzę 3:
1. Mocny negatyw - regulowane wahacze można ze stanów ściągnąć
2. Przeróbka blacharska - chyba wyjdzie najtaniej, chodź znowu trzeba malować 4 elementy.
3. Rocket Bunny - niestety brak gotowych zestawów, niektórzy adaptują nakładki z japońców
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości