Co do Twoich pytan:
1. Rabat to w wielu dostaje, wiec to zadna nowość. A jak ktos sporo kroi to stac go na taki akt łaski - ot marketing
2. Ostatnio lakiernik to mi nawet wyplakowal. Ale generalnie nie lubię jak ktos bez mojej wiedzy i nadzoru sprząta mi auto.
3. Do moich mechaników to moge praktycznie 24x7 dzwonić albo jechać. Wiec tez zadna rewelacja.
4. Z reguły nie pozwalam jeździć autem bez mojej wiedzy a tyle co spala na diagnostyke to bez przesady.
Reasumując życzę Ci szczerze, aby auto służyło jak najdłużej. Ale wiele razy sie sparzylem na "polecanych" i drogich specjalistach - po prostu daje mówię to jako przestrogę, zeby Cie marketingiem nie omamili.
Wazniejsze powinny byc nastepujace kwestie:
- okres gwarancji, co dokładnie obejmuje i jakie sa wylaczenia
- obsługa pogwarancyjna
- dokładnie okreslony zakres naprawy
tap