gregorxxx23 napisał(a):kąt wtrysku w tej chwili ustawiłem na -0.8 atdc na late w 004bs
No i git.
gregorxxx23 napisał(a):Kolego Piotruś a co myślisz o doładowaniu i przepływce do 2tys obr, bo jakoś wydaje mi się że wskazania są zaniżone w porównaniu do zadanych.
Fakt. Zwróciłem uwagę na nieco "poszarpane" doładowanie turbo ale:
- nie jest wcale "aż tak źle"
- moc nie idzie od sprężarki tylko od paliwa, a w Twoim przypadku przepływka nie obcina dawkowania (log 008), więc trudno jednoznacznie rozstrzygać o ewentualnej konieczności naprawy turbo (owszem, być może gdybym się autem przewiózł osobiście miałbym więcej wątpliwości ale na odległość z samych logów sugestia wyrywania turbiny moim skromnym zdaniem nie byłaby uzasadniona)
gregorxxx23 napisał(a):wałki jeszcze nie sprawdzone ,ale będa w najbliższym czasie .
WIęc zwróć uwagę czy układ dolotowy (rura łącząca i kolektory ssące) nie są "przez przypadek" mocno zaświnione nagarem (szczególnie w rurze łączącej kanał prowadzący do prawego kolektora, czyli tego po stronie pasażera). To może, choć wcale nie musi, być realna przyczyna lekkiego "dławienia" układu dolotowego.
gregorxxx23 napisał(a):kolega ma paska i widać przez korek że wałek jest bardziej podtarty u niego, a o wiele lepiej jedzie ,sprawdziliśmy się na takim samym odcinku i on osiąga 150km/h a ja 130km/h i jego z 1 traci trakcje a u mnie nie .
Proponowałbym zachowanie rezerwy do takich rewelacji. po pierwsze nie wiesz jak wyglądają Twoje wałki oprócz tych widocznych przez korek, po drugie nie wiemy jak jest z ewentualnym programem (chipem) w tamtym Pasku i nie znamy wielu innych zmiennych (np. ogólna kondycja układu wtryskowego) mogących wpływać na dynamikę. Także luzik ... .