przez rh.rally » 2015-03-28, 18:55
Pan Wiesiu, odłączyłeś sterowanie zmiennej geometrii i nie masz dołu - normalna rzecz. Nie rozumiem jak można tak długo męczyć temat. Sprawdzasz prawdopodobnie sprawny zawór N75 na tysiąc sposobów nie wiadomo po co , zamiast rwać turbo i je wyczyścić lub sprawdzić gruszkę i zamknąć temat. Jeśli nawet lekko się przywiesza VNT będzie problem jak u Ciebie. To Twoje auto i Twoja decyzja czy jeździć z N75 i mieć normalny boost i max moment w zakrsie 1750> czy nie. Prawidłowo to nie działa, więc ja osobiście takiego rozwiązania bym nie zalecał.
Tym bardziej, że naprawa usterki błaha, a przeładowania i tak masz powyżej 3000 obr/min, więc tryb awaryjny może się pojawić, a auto dopiero jedzie od ok. 2500 obr. Pokaż kanał 3 i 8, to się przekonamy, bo przy 2200 masz tak niskie doładowanie, że MAF obcina dawkę.
Gdyby ludzie nie dokonywali zmian w rozwiązaniach istniejących, rozwój byłby obcy... Combustion Engine Software...