PanWiesiu napisał(a):1. Egr na próbę zaślepiłem, aczkolwiek nie widzę żadnej różnicy w jeździe czy odpalaniu, lepiej go "odślepić" ?
Zaślepiłeś podkładką/ blaszką czy zdjąłeś wężyk z "grzybka" EGR'a i wężyk zaślepiłeś
. Jeżeli EGR był/jest sprawny to jakoś tego nie rozumiem, ale każdy robi jak uważa
.
PanWiesiu napisał(a): lepiej jest czy gorzej?
Lepiej. Opinie są takie że powinien być w przedziale 49- 54 (bliżej 54) więc w takim wypadku można "kosmetycznie" opóźnić.. Ale powinien ocenić to ktoś w realu..
PanWiesiu napisał(a):muszę jeszcze ten zawór n75 sprawdzić, ale już brakło czasu.
PanWiesiu, myślę że warto. Dobrym/szybkim rozwiazaniem byłaby podmiana /pożyczenie 100% sprawnego (używki). Jeżeli się nie mylę możesz go na próbę podmienić/ zamienić miejscami z zaworem N18 (od EGR'a), oczywiście jeżeli ten jest sprawny. Warto jest też sprawdzić "gruchę" turbo, (może jest gdzieś uszkodzona).. Przynajmniej ja, nie napiszę "wyrywaj" turbo, jest do czyszczenia. Sprawdzenie, weryfikacja jest lepszym rozwiązaniem. Moim skromnym zdaniem wybudowanie turbiny to ostateczność. Powinna to być Twoja decyzja ponieważ net to tylko net ( często można tylko przypuszczać/ zakładać, ewentualnie coś doradzić).