PanWiesiu, power raczej jest ze względu na przeładowanie. W zasadzie masz podpowiedzi co sprawdzić/ z czego to może wynikać.. Co sprawdziłeś/ wykluczyłeś na 100% sam powinieneś wiedzieć..
1. Uszkodzony elektrozawór N75
Otwarte są kanały podciśnieniowe a kanał ciśnienia atmosferycznego jest zamknięty (wyjście ATMO) który jest połączony wężykiem z obudową filtra powietrza. Wspominał o tym
rh.rally, (U Ciebie wężyk "sobie wisiał" )
2. Zapieczone lub uszkodzone łopatki zmiennej geometrii.
Zapiekanie/"przycieranie" się łopatek zmiennej geometrii przeważnie występuje kiedy są w pozycji maksymalnego doładowania. W takim przypadku w logu dynamicznym 011 ciśnienie rzeczywiste (MAP actual) jest wskazywane jako dużo wyższe od ciśnienia zadanego (MAP Specified). Dodatkowo w ostatniej pozycji logu 011 dynamicznego "pokazywana" jest wartość Duty Cykle dla N75 (DC to wskaźnik impulsu otwierającego kanał OUT z ATMO )i może występować przy problemach ze zmienną geometrią (wskazując wartość ok 94, x procent, również często/przy okazji MAP Actual wynosi/ wskazuje ok 2560 mbar)
3. Actuator turbosprężarki (tzw grucha/ gruszka).
Wewnątrz gruchy jest tłok z membraną ( który jest "przedłużeniem" sztangi) i sprężyna która wymusza wysuwanie się sztangi z gruchy (jeżeli elektrozawór N75 zbija podciśnienie). Bywa że ze względu na wewnętrzną korozję "gruchy" siłownik podciśnienia ulega zapieczeniu.
Objawy nieprawidłowej pracy "gruchy" są podobne/ takie same jak zapieczenie się łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki. Żeby sprawdzić czy problem wynika z jej wadliwego działania najlepiej jest zdjąć zatrzask zabezpieczający (klip) i odłączyć sztangę od dźwigni zmiennej geometrii.
Poglądowo skorodowany Acutator (grucha):
Żródło: Internet Dodatkowoturbo (może będzie przydatne):
Źródło: internetPanWiesiu napisał(a):Dzisiaj zrobiłem autem 400km głównie autostrada i o dziwo przy przyśpieszaniu nie było problemów z notlaufem,
W celu wypalenia nagarów często poleca się dłuższą jazdę np autostradową, ale wydaje mi się że w Twoim przypadku może być /jest już trochę za późno.
PanWiesiu napisał(a):http://vaglog.pl/log_197567.html To są logi statyczne grupy 11 (znajdują się niżej w raporcie), możecie na ich podstawie określić czy sztanga chodzi w całym swoim zakresie
Moim skromnym zdaniem wartość na ON jest trochę zbyt niska i sztanga nie chodzi zbyt płynnie.. Może
rh.rally (lub ktoś inny) jeszcze coś podpowie/ poprawi.