kamfi napisał(a):jeden ze speców napomniał o mechatronice i twierdzi że w tej skrzyni tylko to siada, bez reguły na przebieg, a w serwisie mówili że wymieniali mechatronike przy przebiegu nawet 35tyś.km,
Bzdura
.
Akurat w 7-mio biegowym dwusprzęgłowym S-tronic'u czujnik temperatury występuje jako część "niezależna" od mechatroniki i kosztuje raptem 300 zł.- przed rabatami, a część jest dostępna od ręki w poznańskim magazynie centralnym.
Naturalnie nie przesądzam co się dokładnie w Twoim przypadku zrypało, bo to trzeba właśnie zdiagnozować podczas jazdy z diagnozerem na kolanach, ale skoro pojawia się komunikat o przegrzaniu nawet całkiem "zimnej" skrzyni, to przynajmniej na logikę czujnik temperatury stoi w pierwszym rzędzie podejrzanych.
No ale "rozumiem" niektórych "szpeców", że nie ma jak porządnie wystraszyć zdołowanego klienta, bo potem łyka wszystkie niekompetencje jak pelikan żabę i nie dyskutuje o kosztach ... .
Kamfi, walcz i nie pozwól by zrobili z Ciebie frajera, bo nim nie jesteś. Oczekuj wydruków parametrów mierzonych ze szczegółowymi objaśnieniami dlaczego miałbyś wymieniać całą mechatronikę "zamiast" czujnika temperatury.
Moim zdaniem powinieneś mieć 100% pewność celnej diagnozy zanim wyłożysz grube tysiące ...................