tomkamin napisał(a):Jak nowe Q7 to dobry wybór. Testowałem je dłuższa chwile i jest ciche , poręczne autko (z opcja skrętnych tylnich kół oczywiście)
Zdecydowanie lepsza ergonomia wnętrza niż w A6 i wiele takich detali które cieszą :
Grubszy wieniec kierownicy
Lepsze wspomaganie
Bardzo dobra widoczność wokół samochodu - duże szyby
Miejsce na picie w wygodnym miejscu nie pod łokciem jak w A6
Możliwość zmiany ustawienia samochodu oddzielnym przyciskami a nie poprzez MMI
Dobre wyciszenia odgłosów z zewnątrz.
Jakies minusy? Na razie w dieslu Max 272 km choć obiektywnie muszę
powiedzieć ze auto jest bardzo żwawe i to że ze jeszcze nigdy nie
jeździłem SUVem ( a podejść do zakupu takiego samochodu robiłem juz kilka)
ktory jeździłby tak jakbym chciał. Praw fizyki sie nie oszuka - nigdy nie bedzie
to taka jazda jak nisko zawieszoną limuzyną. Choć w nowym Q7 było całkiem
nieźle pod tym względem to ja jednak bede preferował niżej zawieszone kombi.
W 100% zgadzam się z tym co napisałeś - jest tylko jedno małe "ale" .
Każdemu według potrzeb, bo gdybym ja chciał zastosować Twoją hierarchię priorytetów potrzebowałbym zarówno Allroada jak i Q7 , co z oczywistych względów byłoby raczej bez sensu. No i sponsora brak ... .
Tak czy siak poliftowa Rolada 320PS jest po prostu ... no słów mi brak ... ale przecudowna