Seba0000, logi są niekompletne co znacząco utrudnia diagnozę.
W nastawach podstawowych (BS) w ogóle nie ma żadnego
... .
Z tego co widać jest potężny problem z turbiną i aż dziw, że przy takim przeładowaniu nie łapie stanów serwisowych.
Korekcje w większości akceptowalne, a z uwagi na niedawną wymianę części rozrządu mogą się jeszcze zmieniać.
Na temat VP44 nie da się niczego powiedzieć z powodu brakującego loga 001.
W kwestii najbardziej kluczowej w tym temacie, czyli kąta wtrysku nie da się ocenić ze względu na brakujący 004 w nastawach ppodstawowych.
Jednak statyczny 004 sugeruje, że kąt jest późny lub bardzo późny, co oczywiście niesie negatywne konsekwencje zarówno dla mechanizmu regulacji kąta jak też może (choć nie musi) wpływać na trudniejszy rozruch silnika.
Spekulacje nie bardzo mają sens dopóki nie pokażesz 004 w nastawach podstawowych (BS) ale jest obiektywną prawdą, że im mocniej opóźniony kąt wtrysku, tym bardziej dźwięk pracy silnika (szczególnie na biegu jałowym choć nie tylko) jest przyjemny dla ucha ... ale niezdrowy dla silnika ... .
Czyżby tak późne nastawy miały być JEDYNĄ SOLUCJĄ na nieprzyjemne stuki, od których ten temat się zaczął
Jeśli tak, to ............