No przeczytałem chyba wszystkie wątki na temat owej przekładki.
Wszystkie tu tematy rozbijają się o zgranie wiązki z resztą. Czy komuś udało się to rozwiązać?
Mój passat jest z 2000r czyli przed liftem i pewnie elektryka w BAU a u mnie to dwa różne światy. Immo sie nie martwię bo to zawsze można wyłączyć.
Czy lepszym rozwiazaniem jest przełożenie w moim przypadku samego słupka i zostawić osprzęt z AKN, czy pchać się w całość i utknąć na dłużej? Moja pompa jest po regeneracji i z gwarancją co do wtryskow to się okaże po wyciągnięciu.
Czy biorąc slupek brać tez turbine jakbym zdecydował się na koncepcję osprzętu AKN?
Gdzieś koło Częstochowy jest silnik z audi i jak dzwoniłem to mówią że mogą mi przełożyć ale przekonujący to Pan nie był za bardzo.
Czy przełożenie samego słupka i mojego osprzętu to praca plug & play?
Przepraszam za kolejny taki temat ale u Was wiedza na temat tych silników jest największą i ich przekładki.
Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka