Witam Szanownych Forumowiczów.
Bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady. Pacjent to a4 b6 2.5 tdi bau.Problem polega na tym, że paliwo tryska z końcówki przewodu wysokiego ciśnienia, w miejscu gdzie przykręca się przewód do wtrysku. Problem występuje na pierwszym wtrysku z lewej strony (patrząc od strony kierowcy). Paliwo nie przecieka ani nie leje się spod nakrętki lub z przewodów powrotnych, ale tryska w takt pracy pompy na zbiornik płynu chłodzącego i wszędzie na około. Wygląda to tak jakby dokładne miejsce uchodzenia paliwa było w tej dziurce nakrętki, przez którą przechodzi przewód. Problem wystąpił jak trochę gwałtowniej przyspieszyłem na trasie. Rozpędziłem się do 140 km/h i po kilku minutach (2-3) poczułem zapach rapy w środku i stwierdziłem, że leci z nawiewów. Zrobiłem tak z 10-15 km i pod domem zobaczyłem dopiero co się dzieje. Z kolegą próbowałem jeszcze odkręcić przewód na wtrysku, ułożyć i zakręcić ponownie ale przy próbach odpalenia samochód odpalał po kilku zakręceniach lecz dalej tryskało w ten sam sposób. Czy ktoś z was wie jak to ogarnąć. Czy trzeba będzie zdejmować dekiel i wymieniać coś pod nim, czy coś z przewodem jest nie tak? Bardzo będę wdzięczny za porady co w tej sytuacji zrobić.
Pozdrawiam Janek