przez Piotruś » 2017-01-06, 08:28
Moim zdaniem C6 (i to poliftowe), nawet z dużym (choć to pojęcie względne) przebiegiem jest zbyt "świeże", by dokonywać aż tak drastycznych przeróbek.
W tym aucie pneumatyka jest znacznie bardziej "zakorzeniona" w szereg różnych podzespołów i systemów aniżeli to było w serii C5.
Trafiłeś tutaj szukając porady, więc ja mam dla Ciebie taką, że skoro technicznie lub finansowo przerasta Cię wizja ewentualnej naprawy, to po prostu sprzedaj to auto dopóki jest sprawne.
Osobiście idę niemal o każdy zakład, że jest to najbardziej ZASADNE TECHNICZNIE i EKONOMICZNIE wyjście z sytuacji.
Pozbywając się auta zanim jest w pełni sprawne i inwestując (do pozyskanej kasy) kwotę ewentualnej przeróbki na zwykły zawias, na pewno wystarczy Ci pieniędzy na inny, nie tak skomplikowany w naprawach i nie tak kosztowny w serwisowaniu jak Audi A6.
Ja oczywiście doskonale rozumiem ludzi, którym już dawno znudziło się pakować drogie tysiące PLNów w pneumatykę mocno zaniedbanych Allroadów C5, przez co decydują się na założenie zwykłego zestawu zawieszeń.
Ale żeby porywać się na cos takiego w kilkuletnim C6 ... moim zdaniem ... całkowicie chybiony pomysł ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Złote myśli:
Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .